Інтернет-магазин правил продажу 

Розділ I

Початкові положення

§ 1

Загальні положення

1.. Інтернет-магазин souveniru.com.ua

(далі „Магазин”) Магазин здійснює роздрібну торгівлю через Інтернет на території України на основі цих правил (далі „Правила”).

2.. Загальні положення та умови визначають умови використання магазину, а також права та обов'язки Власника магазину та Замовника.

3.. Перед використанням магазину, Клієнт зобов'язаний ознайомитись із цими Умовами та умовами, а для початку використання Магазину підлягає прийняттю всіх умов. Положення є невід'ємною частиною договору купівлі-продажу, укладеного з Замовником.

4.. Власник магазину: Ф О П Шеладонов Микола Миколайович; 03124, м.Київ, вул.Василенко,8  

5.. Угода в Інтернет-магазині укладена українською мовою.

6.. Усі продукти у магазині є новими. 

7.. Фотографії товарів, що відображаються в магазині, можуть відрізнятися від кольорів фактичних товарів через різну конфігурацію комп'ютерного обладнання замовника.

§ 2

Визначення

Для цілей цих Правил наступні терміни означають:

a). Правила – Ці Загальні положення та умови Інтернет-магазину,

b). Продавець – Власник магазину,

c). Магазин – Інтернет-магазин продажів, доступний для Клієнтів, за яким Клієнт може купувати товари. Інтернет-магазин доступний за адресою: https://souveniru.com.ua

d). Форма покупки – cценарій, який є частиною магазину, який використовується для розміщення замовлення,

e). Товар – продукт, запропонований Замовником Продавець через інтернет-магазин,

f).Клієнт – oсоба, яка досягла 18 років і здатна укладати обов'язкові контракти, або юридична особа або інша організація, здатна укладати договори.

g). Споживач – особа, яка здійснює юридичну угоду з підприємцем - покупка - не пов'язана безпосередньо з господарською або професійною діяльністю підприємця.

§ 3

Технічні вимоги

1.. Щоб співпрацювати з телеінформаційною системою Продавця, Клієнту необхідно, щоб пристрій підключився до Інтернету будь-яким веб-браузером, який підтримує кодову сторінку UFT-8 (і, можливо, таблицю стилів, щоб портал Інтернет-магазину був прозорим); Не потрібно додаткових плагінів або плагінів.

 2.. Для здійснення покупок у магазині має бути активна електронна пошта (електронна пошта).

§ 4

Ціни та рекламні пропозиції

1.. Усі ціни, вказані на веб-сайті магазину, включають податок.

2.. Обов'язкова ціна для сторін угоди - це ціна на момент отримання Замовником замовлення.

3.. Продавець залишає за собою право розміщувати товари в категоріях "Просування" та "Продаж" за цінами, що пропонуються до вичерпання запасів.

Розділ II

Подача та виконання замовлення

§ 1

Умови розміщення замовлень та укладання договору купівлі-продажу

1.. Одночасно Замовник заявляє, що він ознайомився з Загальними положеннями та умовами та приймає положення, що містяться в ньому..

2.. Замовлення можуть проводитися 24 години на добу, у всі дні року.

3.. Зміст веб-сайту Магазину - це запрошення на підписання контракту, таким чином, замовлення, розміщені замовником, не означає негайного укладання договору.

4. Замовлення магазину можна подати наступним чином:

a). cтворіть профіль у магазині - https://souveniru.com.ua/index.php?route=account/account  

b). по електронній пошті на адресу, доступну на сайті магазину - souveniru@ua.fm

c). Зателефонувавши За Номерами: +38044 223 43 27; +380948234327 вартість дзвінка згідно з тарифами вашого оператора.

5.. Під час процесу реєстрації Ви погоджуєтесь на зберігання та обробку Продавцем особистих даних, введених під час реєстрації та в порядку.

6.. Клієнт зобов'язується Продавець, коли він або вона приймає замовлення, натиснувши значок "Order for Payment".

7.. Після відправлення замовлення Клієнт отримує квитанцію від Продавця, тобто електронного листа, що підтверджує отримання замовлення з вказаним номером та інформацією.:

–.. деталі Продавець, предмети замовлення

–.. ціна з податком,

–.. спосіб та дата оплати,

–.. метод і час виконання замовлення,

8.. Підтвердження отримання замовлення підтверджується тим, що Замовник отримав замовлення.

9.. Після оформлення замовлення та отримання платіжного доручення (якщо клієнт обирає плату за збірку, отримання платежу не є обов'язковим) Продавець відправляє клієнту у формі електронного повідомлення підтвердження замовлення і розпочне відправлення замовлення клієнту.

10.. Підтвердження доставки замовлення підтверджує висновок між сторонами договору купівлі-продажу.

11.. Статус замовлення Клієнт може відслідковувати свою обліковий запис на вкладці "Замовлення"..

12.. Замовлення будуть доставлені на ВКАЗАНУ адресу

13.. Цех залишає за собою право підтвердити замовлення по телефону або електронною поштою та перевіряти дані споживача. Цех залишає за собою право скасувати замовлення у разі відсутності контактів з замовником.

14: Міжнародні відправлення здійснюються через відправників: ІН ТАЙМ, НОВАЯ ПОЧТА ІНТЕРНЕШНЛ, логістична компанія ДЕЛІВЕРИ, DHL EXPRESS

§ 2

Спосіб оплати

1.. Клієнт може вибрати один із наступних способів оплати:

a). через платіжну службу ,

b). переказ на банківський рахунок: 26000052621197 ,

c). за допомогою кредитної картки одного з наступних операторів.

d). для збору - із застереженням, що:

–.. При виборі доставки кур'єром або пост-платежі необхідно сплатити готівкою, кур'єром або поштовою особою при доставці,


2.. Незатверджені або неоплачені замовлення (за винятком "забирання"), здійснені Клієнтом протягом 7 днів після розміщення замовлення, автоматично скасовуються.

§ 3

Термін оплати

1.. У разі оплати електронним переказом або кредитною карткою клієнт зобов'язаний оплатити товари та вартість доставки протягом 4 днів з моменту прийняття Продавцем порядку.

2.. Дата здійснення платежу - це дата, коли банківський рахунок продавця зараховується.

3.. У випадку несплати в повному обсязі ціни вчасно, Продавець може скасувати замовлення Клієнта, і Клієнт буде інформуватися. Якщо Клієнт заплатив частину ціни, Продавець поверне всю суму сплати.

4.. При здійсненні оплати електронним переказом назву переказу має бути номер замовлення, наданий Продавцем.

5.. Якщо номер замовлення не вказано в назві платіжного доручення, Продавець зобов'язується встановити цей номер і, зокрема, звернутися до Клієнта. Якщо номер замовлення не може бути визначений для передачі, Продавець повертає суму, сплачену на банківський рахунок, з якого було здійснено переказ, і замовлення скасовано..

§ 4

Виконання замовлення

1.. Продавець заявляє, що він докладе всіх зусиль для того, щоб замовлення Клієнта виконувалось протягом 1 - 7 робочих днів, починаючи з наступного робочого дня після того, як Продавець отримав платіж..

2.. Умова оплати не застосовується, коли клієнт здійснює платіж за збір.

3.. Продавець заявляє, що максимальний термін виконання замовлення не повинен перевищувати 5 днів, за умови, що у випадку тимчасової відсутності замовленого Товару в інтернет-магазині цей час може бути подовжений, але не більше тридцяти днів з дати укладення договору..

4.. У випадку, якщо Продавець не може виконати замовлення, Клієнт має право вибрати, чи виконувати замовлення лише частково або скасувати замовлення..

5.. Доказ покупки для споживачів - це квитанція.

6.. Доказ покупки для споживачів, що не є споживачами, - це рахунок-фактура з ПДВ. 

7.. За бажанням Замовника Продавець видає рахунок-фактуру з ПДВ. Запит про податкову накладну необхідно подати на останньому кроці замовлення або в полі: Зауваження.

§ 5

Корекція замовлення

1.. Поправки до замовлень можна подати до відправлення замовнику підтвердження замовлення з магазину 

2.. Виправлення можна зробити, відправивши електронне повідомлення на адресу souveniru@ua.fm

  або зв'яжіться з Продавцем .

§ 6

Метод та витрати на доставку товарів

1.. Клієнт може обрати наступні форми доставки згідно тарифів обранного перевізника.

2.. Вартість доставки несе Покупець, якщо Продавець не встановить інше в Магазині. 

3.. Перед тим, як отримувати відправку від кур'єра, клієнт зобов'язаний перевірити, чи не пошкоджена упаковка у транспорті. У випадку пошкодження упаковки, не приймайте доставку та, у присутності кур'єра, складіть протокол про травми та зв'яжіться з Продавцем якомога швидше, щоб прояснити це питання..

Pозділ III

Відповідальність за товари та скарги

§ 1

Відповідальність за дефекти

1.. Продавець несе відповідальність перед замовником, якщо проданий товар має фізичний дефект (гарантія).

2.. Фізичний дефект полягає в несумісності речі, проданої з контрактом. Зокрема, проданий товар несумісний з контрактом, якщо:

1). Не існує жодних властивостей, які такого роду має мати внаслідок мети договору, визначеного як за обставиною, так і за призначенням;

2). Немає властивостей, наданих продавцем покупцеві, включаючи вибірку чи шаблон;

3). не підходить для цілей, про які покупець повідомив продавця при укладанні договору, і продавець не виніс заперечення щодо такого місця призначення;

4). для покупця видається в неповному штаті.

3.. Продавець несе відповідальність за невідповідність товару контрактом, лише якщо протягом двох років з дня випуску товару він перебуває у Замовнику. Цей термін повторюється, якщо продукт замінено.

4.. У разі невідповідності товарів за контрактом, протягом одного року з дати оголошення невідповідності, Клієнт зобов'язаний надіслати повідомлення (декларацію) про невідповідність, встановлену для адреси Продавця, зазначеного в пункті 1 глави 1 Положення. Достатньо надіслати повідомлення (заяву) до закінчення терміну придатності. Клієнт зобов'язаний скласти письмовий опис зазначеної невідповідності Товару з контрактом та вказати обсяг претензії (див. Пункт 5).

5.. Якщо проданий товар має дефект, клієнт може:

a). вимагати заміни предметів без дефектів,

b). Попит на вилучення дефекту,

c). вимагати зниження ціни,

d). відмовитись від договору, якщо Продавець не створить негайних незручностей для Замовника, що замінить несправний товар без дефектів або дефектів, буде видалено.

6.. Продавець зобов'язується - за його рахунок - замінити дефектний предмет з бездоганним способом або усунути дефект протягом розумного часу без надмірних незручностей для клієнта. Передбачається, що строк до 14 днів. 

5.. У разі виявлення дефектів або несумісності Товару за договором, Замовник може подати скаргу 

  або надішліть на рахунок продавця рекламовані товари

6.. Клієнт, який посилається на рекламовані товари продавцеві, зобов'язаний докласти письмову заяву, що містить такі дані: відомості рекламодавця - ім'я, точна адреса та адреса електронної пошти, дата придбання Товару, найменування Товару, ціна покупки, запит рекламодавця При поданні скарги клієнт також зобов'язаний прикріпити докази продажу - бажано оригінал або копію квитанції або рахунку-фактури з ПДВ або іншого не підозрілого підтвердження покупки.

7.. Якщо у вас виникли питання щодо процедури подання скарги, ви можете отримати інструкції, зателефонувавши нам +380442234327.

§ 2

Зняття з договору

1.. Споживач, який придбав товар дистанційно - через Інтернет-магазин - має право відмовитися від договору без надання причини протягом 14 днів (достатньо надіслати заявку до закінчення терміну дії).

2.. Повернені товари не можуть мати будь-яких слідів використання, крім необхідних для визначення характеру, характеристик та функціональності Товару.

3.. Заява про відкликання повинна бути подана:

a). зареєстрованою поштою на адресу продавця, зазначену в главі 1 § 1 Положення.

b). в електронному вигляді та надішліть Продавця на адресу електронної пошти, зазначену в розділі 1 § 1 Положення (Продавець негайно підтвердить Замовнику електронною поштою підтвердження прийняття заяви).

4.. Залишивши договір, клієнт зобов'язаний прикріпити докази продажу - бажано оригінал або копію квитанції або рахунку-фактури з ПДВ або іншого непереборного підтвердження покупки..

5..Споживач зобов'язаний негайно, але не пізніше, ніж через 14 днів від дня, коли він відмовився від договору, повернути товар продавцеві - за свій рахунок (достатньо повернути товар до закінчення терміну дії).

6.. Продавець негайно, не пізніше ніж через 14 днів з моменту отримання повідомлення про відкликання споживача, повертає споживачеві будь-який сплачений ним рахунок, включаючи витрати на доставку (Продавець повертає найменшу вартість доставки, надану Продавцем в магазині.

7.. Якщо Клієнт разом з випискою про відкликання не повернув Товари, Продавець повинен утримуватися від повернення платежів, здійснених Клієнтом, до дати одержання Товару..

8.. Клієнт може повернути Товари за свій рахунок 

9.. Будь ласка поверніть товар, наскільки це можливо, в оригінальному неповному пакеті.

10.. Оплата здійснюється у формі, в якій була здійснена покупка: банківський рахунок або картку, а у випадку покупки за збіркою - на рахунок, вказаний Клієнтом.

11.. Повернені товари з повернутою відправкою або за рахунок продавців (ів) не приймаються.

12.. Покупець не має права відмовлятися від договору у випадку товарів у вигляді звукових або візуальних записів або комп'ютерних програм, що надаються в запечатаній упаковці, якщо пакет був відкритий після поставки.

Pозділ IV

Загальні положення

§ 1

Захист персональних даних

1.. Продавець гарантує конфіденційність будь-якої наданої йому особистої інформації.

2.. Особисті дані, що зберігаються в базі даних Merchants, обробляються виключно з метою виконання замовлення, і саме це:

a). Ім'я та фамілія,

b). кореспондентська адреса,

c). номер телефону,

d). електронна адреса,

e).Інформація, що входить до системних журналів, - для технічних та статистичних цілей,

f). У випадку, якщо адміністратор отримує електронну пошту користувача від служби, яка не відповідає нормам чи відповідним нормам (несанкціоноване використання), адміністратор може обробити особисті дані користувача в обсязі, необхідному для встановлення відповідальності користувача..

3.. Клієнт також може висловити свою окрему згоду на отримання рекламних та рекламних матеріалів із Магазину.

4.. Розміщуючи замовлення, Клієнт погоджується обробляти та використовувати свої особисті дані для виконання замовлення, зокрема надання його особистих даних кур'єрської компанії для оформлення форми відправлення товарів, обраних Замовником..

5.. Особисті дані можуть надаватися лише з метою виконання обраної форми відправлення.

6.. Особисті дані збираються з належною обачливістю та адекватно захищаються від несанкціонованого доступу до них.

7.. Клієнт має права, зазначені в нормативно-правових актах, зазначених у сек. 6, зокрема, до:

a). Перегляньте свої особисті дані,

b). запит на додавання, оновлення, виправлення персональних даних, тимчасово або назавжди припинити обробку або видалення їх, якщо вони неповні, застарілі, неточні або зібрані в порушення закону або більше не потрібні для досягнення мети, для якої вони були зібрані.


§ 2

Авторське право та суміжні права

1.. Будь-який вміст, розміщений у Магазині, включаючи текст, зображення, графіку, аудіо- та відеофайли, є власністю Продавець, якщо чітко не вказано інше.

2.. Цей вміст захищений авторським правом і без дозволу власника, може бути використаний тільки для особистого користування, може бути недоступним будь-яким чином без письмової згоди власника, відтворювати, змінювати,

3.. Будь-яке несанкціоноване використання зареєстрованого логотипу та ім'я Продавця заборонено.

4.. Продавець попереджає, що порушення авторських прав та інших осіб буде переслідуватися за цивільними чи кримінальними міркуваннями.

§ 3

Політика конфіденційності

1.. Магазин використовує так звані. cookies .

2.. Ці файли зберігаються на комп'ютері Клієнта на сервері Продавця та надають статистичні дані про діяльність Клієнта, щоб відповідати нашим пропозиціям на його особисті потреби та інтереси..

3.. Програма Store зберігає інформацію в файлах cookie для таких областей:

–.. інформація про сеанс,

–.. останні переглянуті продукти,

4.. Клієнт може в будь-який час відключити можливість свого браузера приймати файли cookie, хоча він / вона повинна знати, що в деяких випадках відключення цих файлів може перешкоджати використанню Магазину.

§ 4

Відмова від відповідальності

1.. Веб-сайт торговця містить гіперпосилання на інші веб-сайти. Продавець не несе відповідальності за вміст цих сторінок та їх невідповідність застосовному законодавству.

2.. Використання сайту та завантаження файлів здійснюється під відповідальність Клієнта.

Pозділ V

Заключні положення

§ 1

Загальні положення

1.. Ці Загальні положення та умови є частиною угод продавця та замовника.

2.. Закон про продаж товарів між Замовником та Продавцем на умовах, встановлених Положеннями, є українським законодавством .

3.. Будь-які спори, що виникають у зв'язку з виконанням торгових угод між Продавцем та Замовником, повинні бути врегульовані спочатку шляхом переговорів з метою укладення мирного врегулювання.

§ 2

Набрання чинності та поправки до Положення

1.. Положення набирають чинності з дня публікації на веб-сайті Магазину.

2.. Цех залишає за собою право змінити Положення, яке набирає чинності з дня їх публікації на веб-сайті Магазину. Контракти, укладені до внесення змін до Положення, застосовують версію Положення, що застосовуються на дату розміщення замовлення Клієнтом. Нові умови Умов будуть обов'язковими для Клієнта після прийняття змін, про які було повідомлено.

Положення дійсні з дня  20.09.2017